ZASADY REKLAMACJI


Aby zareklamować, zakupione opony, felgi, zabezpieczenia do kół oraz wszystkie inne produkty dostępne w sklepie nowe-opony.pl należy skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT lub paragonu) oraz opisać przedmiot reklamacji.

W przypadku, gdy towar jest wadliwy, niepełny lub został mechanicznie uszkodzony, należy spisać protokół szkodowy, pozostawić jego kopię oraz poinformować o zaistniałej sytuacji sklep nowe-opony.pl. O sporządzenie protokołu szkodowego należy poprosić kuriera.

Należy także pamiętać, że przyjęcie przesyłki bez żadnych zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszczerbku mechanicznego. Jeśli klient nie wypełni protokołu szkodowego wspólnie z przewoźnikiem nie będzie miał możliwości zareklamowania towaru.

Taka sama procedura obejmuje uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu. Należy sporządzić protokół szkodowy podpisany przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.