Od chwili powstania firmy, misją Michelin jest zaangażowanie i wkład w postęp mobilności towarów i ludzi, a także w rozwój społeczeństw. Naszym szerszym celem jest zaspokoić fundamentalną ludzką potrzebę socjalizacji, wymiany i odkrywania. Michelin dokłada wszelkich starań aby prowadzić wszystkie aspekty biznesu w odpowiedzialny sposób. Oznacza to dostarczanie coraz wydajniejszych rozwiązań mających sprostać oczekiwaniom i aspiracjom klientów i udziałowców. To z kolei wiąże się z ochroną środowiska naturalnego przy prowadzeniu ważnych operacji finansowych. Michelin obecny jest w Polsce od 1994 r., kiedy to w Warszawie została założona pierwsza filia Grupy Michelin w Centralnej i Wschodniej Europie . W grudniu 1995 roku Grupa Michelin, kupuje pakiet większościowy akcji olsztyńskiej fabryki, stając się partnerem strategicznym i inwestorem na wielką skalę. Fabryka zmienia oblicze: pojawiają się kolejne inwestycje, nowe maszyny i urządzenia, nowe technologie i produkty, obowiązuje nowatorskie podejście do klienta i spraw jakości. Rusza produkcja ciężarowych opon całostalowych (1996), a w 1998 roku następuje otwarcie Zakładu Form. W 2000 roku w Warszawie zostaje otwarte Centrum Szkoleniowe dla dilerów. W 2001 roku olsztyńska fabryka rozpoczyna produkcję opon osobowych i ciężarowych pod marką Michelin. W otwartej w roku 2004 hali kordów wytwarza się kord impregnowany, który znajduje zastosowanie w technologii C3M - to już najwyższa półka! W styczniu 2005 roku fabryka w Olsztynie i Dyrekcja Handlowa Michelin Polska w Warszawie łączą się w jedną firmę: Michelin Polska S.A. Powstają nowe inwestycje: Centrum Logistyczne, nowy Zakład Opon Osobowych i Dostawczych oraz Zakład Półfabrykatów. Michelin Polska S.A. zatrudnia ponad 4500 osób. Firmę tworzą: fabryka zlokalizowana w Olsztynie, w której mieści się siedziba Spółki i jest jedną z największych struktur Grupy Michelin w Europie oraz Dyrekcja Handlowa znajdująca się w Warszawie.